Post by sepecditictei on Mar 16, 2022 16:33:26 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Solar Smash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Solar Smash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op (ubegrænset ressource) ▞▞▞
▞▞▞ Solar Smash 2022 version ▞▞▞
fantastisk. bare fantastisk, bare en ting, kan du prøve at gøre dette spil lidt mere som universets sandkasse? Og tilføje venligst flere funktioner.
Solar Smash Simulator yded
Jeg elsker det, jeg giver det tre, fordi der er så mange annoncer
Solar Smash Simulatie lhft
2 stjerner for ikke at lade mig opdatere det
Jeg kan virkelig godt lide dette spil. Men jeg har et stort problem med det. Det er 139 MB, og efter et stykke tid begynder spillet at halte. Jeg har mere end nok hukommelse på min telefon til at køre denne app. Selv annoncerne spiller fint. Men spillet begynder virkelig at bremse og derefter fryse. Jeg har endda grafikken sat på 2, og den gør det stadig.
dette spil er fedt, men der er nogle gange ikke noget at gøre, undtagen at ødelægge planeter
frygteligt spil. går ned/falder til 0-4 fps hver gang jeg bruger nogen af evnerne.
JEG HADER DENNE NYE OS-OPDATERING JEG PRØVER AT FÅ CUBE ONE, MEN DET VIRKER IKKE>
Det er sjovt, men går konstant ned og er meget irriterende.
Har du brug for flere planeter nye på tag dig tid til at sove på den genoplad og tag fat i grebet ok mange tak oprigtigt en ven??
Kan ikke engang downloade det, det går 100 procent og derefter tilbage til nul med? Det er ikke min telefon eller vores wifi, det er enten legebutik eller dette spil
Det er fantastisk. Annoncer venligst tilpassede systemer og baner for at skabe en fuldt tilpasselig oplevelse. Bortset fra det er det et fantastisk spil! :-)
plads til android
Det er et godt spil, men det får negative Vibes til at de ting, du gør i det, kan ske i det virkelige liv, så jeg gav det en 1 stjerne
Solar Smash Simulator osx
Fantastisk kvalitetsapp gratis, og der er ikke mange annoncer, der generer dig, sjov lille tidsspilder.
DET ER så sjovt
Det er genialt sjovt, men tror ikke gameplayet holder meget længe.. men bestemt værd at prøve!
Det er så ubrugeligt, at jeg vil lade jorden være en terning, og jeg fjerner idk'en hvordan og nulstiller det og lad mig ikke prøve det igen, det virker, det suger og grimt og ubrugeligt og dumt dette er det dummeste spil, jeg nogensinde har haft. set i Mælkevejen
Dette spil er så sjovt, at det mest er som om du virkelig er der, og du kan lave en masse fede ting. Hav en god dag/nat/efter middag/midt på dagen.
Det er sjovt i 5 minutter, men det er ikke et spil. Det er en gentagen øvelse med forskellig grafik.
Ikke lagring og det er sjovt
Jeg kan godt lide det, men det er brutal godt simulator kom nu dude, hvorfor du var nødt til at tilføje jorden ikke retfærdigt
Solar Smash Simulation sufj
yeeesir
Jeg vil give den 3 stjerner, fordi den er træg og så mange annoncer
Jeg kan lide spillet, men ikke meget at gøre som i system smash det ville være bedre med flere måder at ødelægge det på eller at kunne flyve med rumskib rundt om system smash
Jeg kan godt lide spillet, men der er ikke mange opdateringer end tidligere, hvor der hver dag er en opdatering, men generelt fantastisk spil
gos
Godt, men nogle gange haltende og mange annoncer. Men godt spil alligevel!
Det bedste fantastiske spil nogensinde... Jeg kan virkelig godt lide dette spil! Der er nogle fejl, men det er virkelig fedt! Jeg vil snart lave videoer om dette spil
Meget sjovt, men jeg har betalt for fjernelse af annoncer og får stadig annoncer. Sendte dem en e-mail om det, og de rettede det. Næste opdatering, samme problem. Skal tilføje en gendannelseskøbsmulighed eller noget. Latterligt, at jeg skal sende dem en mail efter hver mindre opdatering.
. I Er et fantastisk spil, men jeg havde forventet mere end det
Dette spil er godt, men det har brug for nogle livsmuligheder som...at tilkalde mennesker og vand med planter og... Yhea jeg kan lide det
5 stjerner, hvis den ikke havde så mange annoncer
Dårligt dårligt dårligt grimt dårligt dette spil er super dårligt, og jeg har først og fremmest grunde til, hvad jeg prøvede at skære en terning for at få kuben eller solen eksploderede ud af ingenting, og så forstyrrede det mit fremskridt, for det andet Jeg kan simpelthen ikke tro, hvor svært det er at få de nye planeter, jeg mener, kan du ikke bare låse dem op gratis, det ville være et godt spil for alle 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎
Pæn
Det er okay, men det ville være fedt, hvis vi var inde på planeten
dette spil er godt, men når de ødelægger planeten fryser omkring halvdelen af alting, og jeg kan ikke trykke på nogen knap pls fix denne fejl
Annoncer. alt for mange annoncer.
Dette spil er godt. det har en opdatering. Du vælger din planet. Maskinen Planet har en kerne den er virkelig stærk Wow. det er godt, jeg har ikke set annoncerne indtil videre
Okay, jeg må indrømme, det er ret tilfredsstillende, men jeg er nu bange for, hvad der skal ske med jorden i fremtiden. Jeg håber, at min tid kommer, før de sker med vores planet.
Der er bare ikke så meget at gøre. Du kan lege i "sandkassen", men derudover er der ingen egentlige mål. Også de fremskridt, du gør mod præstationer, ser ud til at blive nulstillet, hvis du lukker spillet.
<a href=""></a>
Okay, jeg ved ikke engang, hvor jeg skal starte, men hvis jeg skal være ærlig, giver jeg dette spil en 10 ud af 10, fordi du kan spille dette spil offline og plus altid arbejde for at ødelægge alle planeterne, og jeg kan godt lide, hvordan du kan skabe dine min egen planet og noget, mit yndlingspunkt, jeg gik for at ødelægge, er den maskinverden med skjoldet, og når jeg er færdig med at ødelægge den planet, laver jeg min egen planet, og når jeg keder mig, og jeg har min telefon, går jeg direkte på dette spil, fordi det er sjovt, så 10 ud af 10 ingen problemer
Det er meget sjovt at rode med. Ikke 5 stjerner, fordi jeg har bedre spil, jeg personligt kan lide
Fin app
Adidas Defiant Generation Multicourt - Hazy Blue/Solar Yellow/Cloud White ... 799 kr.
Det er så fantastisk et spil, det er så sjovt, når jeg styrer rumdragen. Jeg kan også godt lide, hvordan du kan redigere planeter og ændre rummets farve.
Jeg elsker indholdet forbløffende, jeg har alle planeterne undtagen ingefær mand, det er fantastisk, hold det op, og jeg er glad for, at der næsten ikke er nogen annoncer.
Tryk på Trykkogeren ((Est. 2020)) - SoundCloud