Post by sepecditictei on Mar 16, 2022 16:39:22 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Skin Editor 3D for Minecraft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Skin Editor 3D for Minecraft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for økningskrystaller ▞▞▞
▞▞▞ Skin Editor 3D for Minecraft 2022 version ▞▞▞
Dette er den eneste appen du noen gang trenger for å lage en fantastisk MC-skin. Jevnt brukergrensesnitt, enkle kontroller, annonser, mens det er noen, er vanligvis diskret og ute av veien. Hvis jeg kom med noen forslag, ville det vært to: En fargepalett som kunne tilpasses med et visst antall farger og som ville komme inn og ut av synet ved å trykke på en knapp, slik at du ikke trengte å prøve eller velge farger på nytt hver gang , og en HD-skinnmodus. Jeg vet tydeligvis ikke om det er mulig, men hvis det er det ville det vært kjempebra!!
Kjempe bh for de som har MCPE
Den har litt for mange annonser, men bortsett fra det er det en veldig god app, jeg håper også at du kan lage tegneverktøyet til hvilken som helst størrelse du vil, for jeg tror det ville være flott.
Det er en god app for å lage skinn. Det ville vært fint om de la til noen flere farger å bruke, men bortsett fra det er det flott. 5 stjerner.
kjedelig litt skulle ønske jeg kan skrive navnet på huden
Skin Editor 3D for Minecraft Alati ltxh
Fint, men hver gang jeg lagrer det i galleriet, så går jeg til Minecraft, står det at det ikke er en "Minecraft skins silly"
Virus
Ideen er god og oppsettet enkelt å bruke, det mangler bare et verktøy for å gjøre skyggelegging raskere... men det krasjer regelmessig og sletter fremgang du har gjort på huden din, også har den problemer med klesoppsettet.
Jeg skulle ønske det var en tom mal. Du starter med et Steve-skinn, som er irriterende... Kameraet trenger bedre kontroller. Du bør få den til å bevege seg opp og ned... Hvis dette skulle fikses, vil jeg gjerne gi dette en bedre anmeldelse.
hvis du virkelig vil ha et skinn, så skaff deg dette. det gir deg mange skinn du kan bruke eller gjenskape i stilen din. det er noen annonser, men ikke mye (nei dette er ikke en bot nib, jeg sier at du bruker dette hvis du vil ha et minecraft-skin)
Så dere har denne feilen at i mcpe i profilinnstillingene ser jeg at det er en feilpiksler i huden min, men når jeg ser den inn i denne appen er det ingenting...
Skin Editor 3D for Minecraft ٹولز wuwo
Dette pleide å være en flott app til å lage hudtoner, men nå er det bare en kontanter. Årsaker: For mange popup-annonser som ikke kan hoppes over, den har bokstavelig talt en knapp for å se en annonse uten grunn og uten belønning. Dessuten er bøtteverktøyet ødelagt og fungerer ikke lenger. Hver gang jeg prøver å fylle ut visse mellomrom, fyller den bare ut hele den delen og ignorerer konturene. Jeg anbefaler ikke denne appen.
<a href=""></a>
Hver gang jeg lager et skin, kan jeg redde det skinnet, og det får meg til å hate det, men jeg liker å lage skinnene mine, men jeg kan ikke redde dem, jeg kan ikke se dem gi dette spillet til Stars, kanskje oppdatert krateret med bort Jeg vet ikke lagre vårt skinn dumt
Tidligere ga jeg bare 4 stjerner, men jeg endret dette. De har åpnet maler fra andre brukere og har jevnet ut programvaren.
Jeg elsker absolutt appen, det er veldig enkelt å bruke rotasjonsfunksjonen, viskelæret er veldig nyttig, og nettkatalogen er veldig fin, men min eneste klage er at det er litt vanskelig å lage farger på gradientskalaen med verdi, men likevel Rått!
Det sparer ikke!! Så ikke prøv å forlate appen og tro at den fortsatt vil være normal, for halvparten av det harde arbeidet ditt forsvinner!!! Ellers er appen bra
Dette er perfekt. Jeg elsker det, jeg har laget så mange skinn herfra at jeg anbefaler denne appen hvis du trenger å lage eller redigere et skin. Perfekt! ♥
det fungerer, men er litt vanskelig å kontrollere og har mange annonser
Det er en god editor for Minecraft-skinn
Denne appen er veldig fin og kreativ hvis du vil ha et fint skall til mobilkontoen din, kan du gå på katalogen og laste inn spørreskjemaet, eller hvis du vil kan du lage ditt eget skall og noen ganger vil det være en liten feil, men totalt sett er det en veldig god app generelt jeg vil anbefale det
Skin Editor 3D for Minecraft 工具 yeet
Dette er en flott app, men jeg hater at når du lagrer huden din, er det noe annerledes med huden, jeg gir den en tre stjerner🏃🏻♀🏃🏻♀🏃🏻♀
det er ganske bra fordi du kan velge hvilken som helst farge, men jeg hører på musikk når jeg gjør dette, og jeg kan ikke bare ignorere det faktum at det er et klikk når du trykker på de forskjellige knappene som bøtte, blyant, ect. annet enn det liker jeg det
Denne appen er fantastisk!!! Jeg elsker hvor enkelt det er å lagre + laste opp dine skins!!! Jeg foreslår over alt denne appen!!! Alt er enkelt å bruke, så hvis du er nybegynner, kan du lære enkelt!
Jeg elsker det fordi du kan farge minecraft-karakteren, en annen grunn er at du kan kjønnsbytte Steve til Stevia og Alex til Alexo
Flott tekstur og veldig flotte fargevalg, og det er best
Skin Editor 3D for Minecraft Strumenti zdxk
Jeg lar deg ikke engang designe personen. Du kan gjøre hva som helst! Jeg klikket på hodet og det ble blått, så jeg kunne ikke bli kvitt det! Den er virkelig dårlig. IKKE INSTALLER!!!
Annonseplassering er fryktelig! Hindrer å avvery *friendly* personte appen
Jeg liker det, det er bare det at det har annonser, men det slipper meg ikke unna, så hvis du kan endre det, vil jeg gi det stjerner.
det er en grusom app, og du har ikke en tekstureringsbørste, så du må teksturere den selv, SOM ER IRGIVELSE til tross for at alle de gode vurderingene ikke laster ned
Beste noensinne
Veldig bruk full, men det lagrer ikke alle overleggsteksturene, så jeg ble litt skuffet.
Dette er en fantastisk app. Broren min og jeg liker å rote rundt med denne appen, og vi prøver å lage hverandre. Denne appen er super morsom og nyttig!
Jeg liker denne appen, men hvis jeg usynlige hender og hoder hvis jeg lagrer den fungerer ikke bare. EN STEVE HAR HENDER OG HODE I GALLERI
Jeg kan ikke engang begynne å spille på grunn av disse ulukkbare annonsene hver gang jeg går inn i denne appen. Selv etter avinstallering
Utvikler.. vær så snill å fiks feilene.. vær så snill.. jeg vil velge et skall i galleriet mitt, og så gjentas det..laster inn og si trykk for å fortsette.. vær så snill..fiks dette..så raskt som mulig ASAP
Spillet i seg selv er bra og som man skulle ønske, men konstant får jeg reklamer som får spillet til å klikke og kræsje. Når jeg da kommer inn så er 50% av fremgangen min borte og jeg blir så sykt irritert! Jeg har ikke hele livet på å lage et minecraft-skinn! Jeg vil at dere fikser 2. lag sånn at det ikke slettes når du går ut av appen.
Kom innom kanalen mein (Saimen16 Xjunior_ProGaming. Abone plisss.
Ikke last ned det og bruk tid, det kan ikke gjøre det andre laget. Så det suger gå ned "skin editor skin" Det er bedre og har begge lagene
Ser ikke ut til å akseptere lasting av skinn, det er veldig laggy. Jeg vil ikke anbefale.
Hvert minutt har annonser er så sint for det forresten, denne appen så 😎